понеділок, 20 лютого 2017 р.

День пам'яті Небесної сотні


Сьогодні ми зібралися тут, щоб в скорботі схилити низько голови перед пам’яттю людей різного віку – героями Небесної сотні, яких було вбито у мирний, цивілізований час ХХІ століття.
    «Небесна Сотня»…Юнаки,батьки
                   Їх імена мені         ніколи не забути.











    Вони ж за мене полягли,
 Так як і ті, що захищали Крути.
                   Щемить у грудях, і душа болить
                   За долю мого рідного народу.
                   Але у серці іскра ще горить,
                   І не втрачаю віру у свободу.
Минає 3 роки від трагічних подій на Майдані. Але на превеликий жаль Небесною Сотнею не закінчився біль і страждання України . Кремлівська влада не хоче бачити єдиною. Сильною і головне Європейською нашу державу і тому, вона постачає великий арсенал зброї для сепаратистів на Сході України, щоб порушити територіальну цілісність України.
Ми закликаємо вас сьогодні згадати у ваших молитвах усіх Героїв, які поклали свої голови за наше майбутнє.    
Хай пам’ять всіх невинно убитих згуртує нас, живих. Дасть нам силу та волю, мудрість і наснагу для зміцнення власної держави на власній землі. У жалобі схилимо голови. Вони згасли як зорі.
  Молюся за Тебе моя Україно,
За кожного батька, за кожного сина,
За кожную матір, за кожну дитину
Я Бога прошу – збережи Україну!
Страшною порою не дай їм загинуть!
Хай наші молитви до Бога полинуть!
Нехай Він злобу у серцях наших спинить!
Молюсь, щоб людина почула людину,
Щоб син пожалів батька іншого сина,
Щоб мирною знову стала країна –
Я Бога прошу – збережи Україну!

Немає коментарів:

Дописати коментар